Nya Lee, Sweet Lea Lea, Maliah, Pinky Head To The Club

· October 5, 2012

Check out the latest edition of vixen wars featuring Nya Lee, Sweet Lea Lea, Maliah, Pinky, Ms Cheeky, Deelishis and more.. Who looked the hottest?

  • Pretty Ricky What They Call Him

    Deelishis aka “Leggings Killa” Maliah lookin good as usual minus that stupid looking phone.

  • http://altnightspots.com richie

    dammm cheeky ,Deelishis won

  • blizzy

    good lawd deelishis……… murked those tights

  • http://kingmagazine.com President Ward

    Deelishis kill’em, I’m talking 187 …

    Wolfpack Inc.

  • I AM REX !!!!!

    HOW MANY TIMES I GOTTA TELL U CATS THAT POUND FOR POUND DEELISHIS GOT THE PHATTEST ASS INNA GAME BAR NONE,BUT HAVING SAID ALL THAT MALIAH STILL WINS THIS POST WHO DARE TO DIFFER????

    • http://kingmagazine.com President Ward

      DEELISHIS RULES THIS POST. “FOH”

      • I AM REX !!!!!

        @WARD,a dog I have no problem with u disagreeing with anything I say or post but don’t disrespect me dude,I DON’T PLAY THAT SHHH,if u can’t be respectful then don’t comment or reply to me,UNDERSTAND???

        • http://kingmagazine.com President Ward

          WHY SO SERIOUS? “FOH”

          • http://atlnightspots.com 850 Da Superfreak!!!!!!!!

            Whoa!!! Damn my dawg Rex snapping like a Ak-47. Whoa fellas calm down lol. In my opinion I think I’ll crown 10 or 14. I love Sweet lealea but I need a better pic.

  • downbydariver

    Sweet Lea Lea know she can wiggle her azz…wshh vids are krazy…

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000(BP)

      Yeah she can bounce them cheeks fo sho!!

  • tyuaza

    NO COMMENT

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000(BP)

      @Ty, LOL no comment playa?? I know u would engage in your “anal sex fetish” with these big booty ladies right LOL??

      • tyuaza

        Aye bstraight i would but im tired of explaining and defending myself to nigga like jamar and shit but all of them could get that work

  • queso BP.1

    The donk champ is looking serious B…I love that Ms cheeky broad too..I’m feelin her she aint no mofo joke!!!!

    BPCORP!!!

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000(BP)

      No doubt @queso, but its easy to see why maliah is the ans champion! Her pics are crazy!!!

      • queso BP.1

        @B yea maliahs pics are always fire!

  • Southwestern

    I love me some Cheeky. That azz just look gelatinous. That type of azz that’s almost too delicate to do the type of s$&t I like to do. Not a fan of any of the others.

  • Playboy69

    DEELISHIS ALL DAY WINS THE POST.

  • Themakeupartist

    Deelishis looks nice n natural this post. I luv it met Nya lee in sin city in NY she dances there my girls and I were there for my bday and strangely she was such a

  • R.E.D.BP Monopoly

    Maliah and that Stance is Elite…………Stephanie Santiago can get it too

  • Realtalkin

    Very solid post, going for Maliah, Deelishis and Steph

  • TYBO2020

    MALIAH/DEELISHIS& WHOEVER THAT IS IN PIC 9..SHE BAD..

  • lazarus

    ok, what’s good wolfpack brethren. I’m beginning to think it’s unfair to put Maliah against anyone. Deelishis an them leggins. SMH. Ms. Cheeky may have the most perfect donk(thats real)ever seen on a woman. would rather see Sweet lea lea movin somethin, that control is serious. Pinky, frame is so stupid thick. Hahz, fire post fam.

  • Larcen

    I dont know who look the best in this post it is too many beautiful ladies! Deelishis, Ms.Cheeky, Sweet Lea Lea, Stephanie Santiago, Maliah, Pinky, and the girl with red skirt man this sh1t crazy