Valentines Day I Love Donks Special Edition

· February 14, 2010

All 11 of these woman can get some hard chocolate and a rose on this Valentines day ‘I love Donks’ special edition starring Cubana Lust and Amazin Amie. Which one are you sending a rose to?

Newest Message Board Posts:
Maxine from Family Matters..Before & After Pics
Kanye West Punches Jay Leno Out In A Spoof Video – [Video]
Drake Performs @ Sprite Slam Dunk Contest!

News around the web..

Discussion16 Comments

  1. Mr. Boss says:

    All of these ho3s are ugly

  2. Cold and hot says:

    Damn!! Well I’m not complaining especially at pic number 5.

  3. daLt. says:

    Lust is the business! …damn!

  4. PayDayRay says:

    I gotta go with pic #10

  5. jaypream says:

    Who is the brown skin chick in pics 6, 7, 8, 9, and 11. She can get it all day, everyday, everyway,

  6. bighomie53 says:

    Yo Hahz who is the brownskin chick wit that SUPER ASS????? We need more pics of her ASAP!!!!! Whats wrong wit Mr Boss lookin all at they face, this is a donk post!!!!! Besides wit these kinda ASSES on here who cares about how the face looks!!!!! Get wit the program buddy!!!!!

  7. T-Fleezee says:

    6,8,9,10,11.Ol girl in the black dress is serious thick!! And the girl in the jeans. Also wit asses like these who needs a pretty face that body is sexy enough!

  8. MoorFedayeen says:

    Why am I the only one speaking on #10? I would looose my damn mind if I saw something like that on the beach. I’m talkin bout a nervous breakdown lol

    • joed says:

      Yeah they trippin’. That ass is crazy! But Ima have to give a rose to 10th pic and bubbles(chick in black dress 4th pic). ALL OF THEM WILL GET IT THOUGH!
      p.s. I hate the dudes that get all stupid analytical on how a female look. I aint gonna lie some faces aint on point but they all aint ugly.

  9. Reef says:

    Hey Hahz, i think i saw a pic of you before when you posted that you were the administrator of the Site….you had that Philly look to you with the Beard and all?

  10. Btsdee74 says:

    Definetly the BOOTY! They sexy azz hell to:)

  11. SoTrini says:

    In the words of Mike Epps: “It’s not yo beauty, it’s yo booty”, who gives a damn if they not cute, that’s what paper bags are for lol. #6/7 can get the business though she kinda look like Rudy from the Cosby Show.

  12. TomFoemime says:

    Good morning, Happy Valentine’s Day!!!

  13. Swag says:

    The last three pics are on point

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor