Tight Werk Tuesday’s

· March 12, 2013

Tuesday night’s top tight werk talent… If you look good in some spandex like these ladies, send us your pictures and you could make the tight werk gang.


New Forum Posts:

New Jay-Z Solo Album Due Out This Year?!

 

 

  • Playboy69http://25.media.tumblr.com/d5157c5e3ff736a84a95f17025d84b44/tumblr_mflgo68zUq1ruz6zso1_250.gif

    PIC 5 Wins! All the other hoes including Secret Moneii need to be quiet because Pic 5 is the clear winner…LOL!

  • Playboy69

    Pic 5 is the clear winner!

  • bighomie53

    Second from the top ol girl in the grey tights, white tank top, light blue cap, big lips, big t!ts, small waist & big booty!!!!!!! #WP

    I like her she damn near perfect!!!!! #WP

  • http://atlnightspots.com Rasheed Lateef

    main pic with the curls in winner. pic 3 looks like this girl i know named kyra from detroit. her ass was worth the tapping.

    • Mister Mister

      I think main pic & curls from pic 3 is the same chick….and I think that’s that Annabella C chick. If so, she’s quickly climbing up my ranks

      From the smaller pics, # 7 & 8

  • bighomie53

    @Hahz,, What you do add some pics or took some away, cause i see some different chicks???

  • RunTellDat

    Hahz, you saved the PhatBootyCuties gifs in .png format. The gifs aint moving. Fix that.

  • Realtalkin

    Gimme #2, 4 and 5. They all could get fed tho

  • http://atlnightspots.com B Strait 3000(mega-corp)

    I don’t believe dudes is overlooking the chick in the under armour outfit with her shorts half way down,her stomach is bananas & she more than likely looks great naked LOL. She wins!!!. Also give me the chick I’m all red with them big tits…is that cyn santana or stephanie Santiago???….doesn’t matter I’m still smashing her LOL. I’ll call her “cyn Santiago” when I’m beating it lmao!!

  • presto 2.5

    lol…yeah Cyn Santiago is Heat

    Damn it dont get much betta than these spanny posts my G’s…its a shame these ladies walk around like this in front of them TC lames…knowing they can never have a woman of that caliber…must be a bummer…lol

    **@Moor grab’n himself as #1 walks by**…#PervShyt

    lol…MGC Bytches

  • President Ward

    Pics #4 & #5 shut this post down.

    Wolfpack Inc.

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor