Sheneka Adams Pictures Surface (Updated)

· July 2, 2010

You know where you see it 1st,Sheneka Adams nude pictures from what it looks like a home grown se* tape. You knew these pictures where coming soon like a movie trailer. *shakes 8ball* I see a se* tape in her future. Shouts out to my fam in the Atl keep them exclusives coming.

News around the web..

Discussion115 Comments

  1. tacomeat says:

    omg i want dat

  2. sweeps says:

    Shut the fukk up would get a banana and two apples…and ya girl a face disgrace….fuckc tricks

  3. BigSheed says:

    She fine

  4. edog302 says:

    she got cakes

  5. Pookie Jenkins says:

    Who the fucc is Sheneka Adams and why should i care about her sex video in the midst the 6,890,009 sex videos online?

  6. K_Jones says:

    WOW!!!
    I went to school with her!!!! I guess this is what she do to pay her bills!!! she said she wanted to be America’s Next Top Model!!! instead turn into SOMETHING other than that!!! But go Sheneka do you girl!!!! Make that $$$$ i aint mad at ya!!! God bless

  7. Valeria says:

    YUCKKKK!!! waht chicks wouldnt do for money!! smh

  8. hi sheneka Adams my name is Tremayne i am new to your site OK and Google your pictures and i send one of your video and i am a fan of you and soldier boy i send you in his videos and i saw a clip of you saying well i silly me i lied i did know the camera was on. n well f$ck it ya know what it is leave comments on my twitter.com/shenekaadams you are doing a good job sicking the cock sheneka

  9. YESSIR says:

    THATS GOOD FOR FAKE HOLLYWOOD ASS LOL .. WWWWWOOOWWWW
    NOW I DONT EVEN NEED TO SMASH .. I GOT WHAT I NEED RIGHT HERE I WOUDLVE TAPED N TOOK PICS TOO LOL

  10. DA FLYR says:

    Work, work, work all night and all day

  11. birdie says:

    dam she the sh1t

  12. skywalker says:

    IMPRESSIVE

  13. really_thoe? says:

    smh….i heard so much dirt about this chick…my niggaz..plzzz dont get fooled by the pretty face and body..thats how u get sucked in…she b claimin that she gets money..but shit i heard that she still lives wit her parents..and drives a beat up ass car..smh..Man she is a pass around..down in ATL every big drug dealer have Ran threw that…PERIOD!!! Str8 Smutt Bucket wit a Lisp!

  14. Ant says:

    I know her…

  15. himdownstairs says:

    who is she again?!?!?

  16. TL says:

    she is hot

  17. zulunation says:

    damn

  18. Thabluprnt says:

    I’m so curious to see the video, this girls will do anything for fame….well in her case, she’s really HOT, however she’s still wrong for that.

  19. Duro1977 says:

    I wanna see the nude pics

  20. howse734 says:

    I’d f$#$% the skin off that pu$#$%

  21. D-one says:

    That ass looks good..

  22. TOOGOOD4U says:

    I’d Tap Dat

  23. chessthebeast says:

    she on fire

  24. McQueen says:

    Nice

  25. bklbkl says:

    she’s so damn hot

  26. yardie says:

    dont yall notice her butterfly tatto on two different side in the picture

  27. Kd says:

    Neva seen anything like it

  28. smoke dogg says:

    you can get her and her mommy for 250$

  29. Follow @blujaymiilion1

  30. thumpper says:

    apple dont fall to far from the tree.her mommy does the samething but for free

  31. jerseybrotha says:

    I’d be tempted to pay! She’s right.

  32. im the flyest says:

    @eally_thoe? Stfu with that everybody in atl know she a party girl and do videos…and hang with rapper around town…she in the king mag…so she got to have her own sh1t

  33. Team_Ashlei says:

    follow me on twitter @Team_Ashlei

  34. Rondon says:

    man she look so fine and sexy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>