Mesha Seville Up In The Club

· May 30, 2012

Mesha Seville

Check out recent pictures of model Mesha Seville up in the club. Mesha looks like she caught the work out bug from one of her model friends. Would you have holla’d at her that night?

Mesha Seville
Propz Latenighthype

News around the web..

Discussion162 Comments

  1. Ahhh shit Pandemonium up this bitch!!! Hahz u wrong for this bruh. And u know it.

    • As for Mesha Seville not my cup of tea sorry. Next!!!!!!!! @ NoBS & TC y’all ladies please be nice on this post. No more fighting. NoBS I’m still waiting on that body shot. Face is nice but I wanna see some booty!!!!! Lmao.

      • Simba says:

        NoBS is aight, you niccaz just hyping it because you know she’s reading this, that pic she posted was average at best.

        I reserve judgement til we get a more insightful look.

    • trap101 says:

      that’s what I’m saying playboy, i just opened up this site and first thing i though was @Hahz trying to get that high volume traffic back. Overload the google analytics engine

      • @Trap101 yeah that’s what he’s doing ole slick bastard. He’s sitting back waiting on TC to get on so them ANS goons can get on her azz again. Hahz, u wrong for this blood lmao.

        • too_funny says:

          wow i had to back track……TC posted pics, what the hell got into her.

          @TC…baby come holla me, @too_funny, TeamTooFunny is definitely a fan…..I will dust the cushion and vacuum under the couch.

          fukk them other bamas, all you need is a little funny in your life.

  2. treydarealest1 says:

    @850 and @tc said she look better than mesha? gtfoh NAW you don’t lmao

    • Whoa….Whoa horsie. I never said that TC look better than Mesha Seville. I don’t even give this lady above a ranking she’s nothing that I like. Sorry.

      • too_funny says:

        i didnt see TC’s face but judging from Mesha pics, im taking TC……

        Mesha looks like a fat chubby faced lil kim

    • TC says:

      Lmao like hahz said it looks like she hit the gym..soobviously the comments I made were about the pics that were posted at the moment, lets not forget when she had on the silver jumpsuit on kay slay cruise looking like an aluminum wrapped cow or her birthday at the strip club with sultry simone in that short dress with lumps galore talking about she has a 26 inch waist jokes also many people say her face is ugly in one post it was even said shr looked like chuckie…then her a* is always shrinking and growing we dont know wtf the a* really looks like and in the last post her hair did look dirty and disheveled so dont get all gongho because of two pics you b* a*…arent you the one who says face over body? Well trust mine is waaaay better than hers so I guess I win remember u can always lose weight but you cant change your face over and out peace..

      • NoBS says:

        You ever heard of bad pics. I live in New York been to parties she host and this girl is bad. Aint nothing ugly about this women. White men love this chick like come on. I do admitt they have posted bad pics of her but I am one of her biggest fan and that’s it. No the thing is with TC even if someone is pretty she got something to say. This chick won’t even show her face like RIP already man. You saying you won but you still wont post pic of your face. Iam done

        • TC says:

          Because unlike you silly if that really was you in the pic I dont want people to connect me to some of the foolishness that goes on here like this for instance lol and I give people props ALL the time just because it may not be for the girl you like ie Mesha doesnt mean it doesnt happen so can we agree to disagree, we just have different taste and be civil about it because im tired of fussing back and forth with you

        • queso BP.1 says:

          @NoBS where u at ma I’m in the bronx…come holla

      • tone says:

        @tc explain why you think you look better than Mesha? Also post a face picture so we can compare

  3. Simba says:

    She could get it.

    Azz looking ripe and tits are ready. I’m on it.

  4. bkstandup says:

    I’m not a fan of her face but her body is nice.

  5. tone says:

    I will be real mesha is not the type I go for I like natural beautys. It was dumb for @tc to say she looks better than her when the pictures show another answer. Mesha is 100 times better looking.

    • DonkRida™ says:

      Cmon now @tone. @TC ain’t that bad looking now. I think you’re just lookin at the color tone because light skinned chics are what you prefer

      • tone says:

        @donkrida if that was the case I would not have said mesha 100 times better. Mesha is the same color as her. Some of you niggas just see ass no matter how the rest of the package is smh

  6. NoBS says:

    LOl I am done with Cakes for now. These are my favorite pics of Mesha. Alright I’ll post a full body pic iam looking for one now

  7. Mike Lowrey says:

    I’d holla at Mesha anytime and anyplace I saw her. Whatever y’all smoke’n y’all should sell cause it got to be good. Got n****s On here talk’n crazy!

  8. Realtalkldn says:

    Nice bod on her, her face being nice to me depends on her makeup/lack of makeup

  9. NoBS says:

    NO BULLSHIT, WHAT IS UGLY ABOUT MESHA FACE??? SHE IS BEAUTIFUL I NEED YALL TO EXPLAIN TO ME? WHAT KIND OF GIRLS ARE YOUR TYPE THEN?

    • realtalkldn says:

      she isnt ugly to me, sometimes she puts on too much eyeliner or whatever its called on her eyebrows (lol im a straight male i aint sposed to know) and it takes away from her face. When she looks like how she looks in these pics I think she look good although shes not a fav of mine in my opinion anyway.

    • queso BP.1 says:

      @NoBS what’s wit u and Mesha?

    • too_funny says:

      “D” is a passing grade but doesnt look too good on your report card now does it…..

  10. TYBO2020 says:

    I’LL TAKE HER..

  11. realtalkldn says:

    reminiscing on when this was a site we came to, to check out eyecandy and have banter LOL

  12. I’ll give her a 9. But she can get it all night long!!!

  13. Red #TeamCaramel says:

    Mesha can get it Early

  14. What the hell is going on in the comment section today??? *shrugs*

  15. NoBS says:

    my pics are up they awaiting moderation :)

    • Dammit Hahz get on your job!!!!! We got the life support set on ready………Clear!!!!!!!!

      • TC says:

        8f0 shut up lmao I am now very afraid for you because what I thought when I saw the pics were THIS IS A TRANSEXUAL!!! OMG DONT LIE NOBS ..I knew something was strange about how you carried on REAL WOMEN dont act like this lmao

        • Can’t we all get along? Transexual now that was a bit of an abrassive comment don’t you agree TC?

          • TC says:

            No its not if she isnt im sorry but she sure looks like one and what did I say NO SHAPE I guess she hasnt been taking her estrogen pills/shots lmao

        • too_funny says:

          Cot damn @TC lmao…..i knew i fukks with you for a reason.

          anyways can a nicca get some more pics….pretty please

        • queso BP.1 says:

          @TC ay yo I never even said the word tranny on ANS cus I aint no tranny expert like a lot of dudes but something aint right man lmfao

        • NoBS says:

          Fatty shut your ugly ass up!! Dont make me post a pic of my kids. I have 2 boyz and 2 girlz and been married for 11yrs. and I am 27. You mad cuz u ugly. She always trying to ruin it for the dudes on here. Yall don’t notice yall can’t even appreciate the eye candy cuz she hating so much. B!tch i told you to watch that nasty cheeseburger mouth of yours get off here in get to the gym Fat a$$

          • too_funny says:

            @queso voice….yeah boss, i mean Suge, i like cheeseburgers and fries

            lol

          • TC says:

            B youre f* UGLY and you need a cheeseburger but even if u got thicker i dont think it will help much because your shape is subpar how dare you talk about me you f* transvestite looking a* b*

          • @Tc aight enough is enough. We all know the the two of you made it clear that u two will be each others nemisis. Just kiss and make up. Better yet the both of you can meet me in bed tonight. I’ll stop the arguing and fussing between the two of you.

          • queso BP.1 says:

            @toofunny LMFAO ay yo i aint know u was in ATL i know some chicks that moved from NY and PA down there..know anybody in norcross? a few of thhem are there.

          • too_funny says:

            @queso….naw im on the southside by the airport….i dont even got to Norcross or the northside unless i visiting a friend or something.

  16. NoBS says:

    And some of yall need to look at old post on here and most of you trying to diss her now but was riding for her before so stopit5. And they weren’t photoshop pics. I get it though I seen the comment she left months back I would be saltly too but you cant take the fact away that she’s is pretty.

    • @NoBS I don’t ever recall giving Mesha props on beauty. She’s not it to me. I like women like KIra Renee,Brittaney Aleis,Shabonita,Lastarya,Brasil,Bria Myles (old Bria). Those women are more like my speed.

  17. NoBS says:

    ok @850 Then I get it.

  18. 313Deuce says:

    Man got damn mesha is aight damn. and muthafuckas on here arguing about this broad that yall will never get on. Plus two grown ass females arguing over a picture. wow this shit is turning into a day care center.

  19. Red #TeamCaramel says:

    The Bottom lip On @NoBS

    Lord knows how much I love Lips

  20. @NoBS & @TC shut the f*ck up sh*t!!! All this back and forth sh*t need too STOP!!!

  21. SupremeJuan says:

    hmmmmmm time for her to hit the gym cause I see her expiration date coming.

  22. Big AL says:

    NoBS isn’t bad but she looks at least mildly retarded

  23. J says:

    I’m in tears but whats even more funny is people arguing over chicks who 1. they don’t know & who could careless about you guys you or what you have to say anyway mesha is iight

    • too_funny says:

      shyt @J you a females? you can post some pics too……

    • TYBO2020 says:

      THEY DO CARE WHAT WE HAVE TO SAY OVERALL..
      EXAMPLE;
      1)IF ANY OF THEM GET OVER 100 COMMENTS MOSTLY POSITIVE THEY’RE SUPEDWAYTHEFUKUP..

      2)100 COMMENTS AND 10 NEGATIVES YOU GET PORTIA,KARAMEL,ETC POSTING COMMENTS ABOUT WHY THEY’RE THE SH1T AND “YOU BETTER RECOGNIZE”..

      PLUS THEIR STANS ATTACKIN’,TWEETING ALL TYPE OF BIRDSH1T SO..YES US FELLAS COMMENTS DO COUNT AND I KNOW I COULD PULL ANY OF THESE ‘STUNTS’..

  24. DCAssLuva says:

    SHE NOT BAD ENOUGH FOR 120 COMMENTS JUST SAYING!!!!

    her azz phat but ehh idk she ite!! but not 120 comments worthy

  25. andersonryan91 says:

    man both of ya’ll ugly…. nobs why the long face? and tc looks like when her shirt comes of her tiddies touch her knees. im thinking 2 bad females fighting lol take that shit elsewhere…………

  26. SCOOTYBLACK says:

    YA’LL CLOWNING TODAY LMAO

  27. Red #TeamCaramel says:

    It’s gonna be a Hot Summer here On ANS!!!

  28. treydarealest1 says:

    from this point on if you are fat ugly or average or all of the above and a broad. Keep your comments to yourself when a women is posted you know out in public niggas will pick over your ass in a heart beat, It makes no sense lmao

  29. Pretty Manny says:

    Lol this is some of the funniest comments section on ans in a minute very entertaining. Now when are some of the members of the wolfpack gonna post their pics remember fellas its all about equality

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>