Is Ashley Nichole King A Nine or a Dime Piece?

· April 29, 2012

Upcoming model Is Ashley Nichole King is a cutie in every man’s eyes with good vision, but is she a nine or a dime piece is debatable. Check out Ashley Nichole King aka @msbombshell’s latest homefessional pictures.

Is she a nine or a dime piece?

 








http://www.atlnightspots.com/wp-content/uploads/2012/04/Ashley-Nichole-King-1.jpg

 

Newest message board posts:

Pics: “Hitz” From “Hitz From Da Streetz” Just Got Married

Kim Kardashian getting a custom made…

Mo Claiburne Baby Moms Pic

  • Zuluphile

    Its a dont matter peice, both wifeable and smasable,

  • http://king.com President Ward

    9 = NICE!

    • Tony Money

      9+1

  • Simba

    Dime.

    • MoorFedayeen

      +1

    • BzB

      ten of em. she bad

  • Red Of Team Chocolate

    She fine as hell

    • http://king.com President Ward

      Yeah, she fine as hell. But i’m taking meagan good over her.

      • Red Of Team Chocolate

        But Nobody asked you who you was taking @SecretaryWard

      • http://king.com President Ward

        @Red don’t get your feelings hurt. I was just saying…

    • presto 2.0

      **Non Bp Member Charges**…$10.00 per view…$2.00 per comment

      …”we tired of y’all sweatin our chicks…droolin all ova the place”…somebody grab @Red a damn bib… lmao!..Bp

      • cadillacgrease of BP

        *flashes fully charged taser* ya’ll need to step back from the gate please! dayumn!

        • queso BP.1

          LMFAO Yea keep them Teamchoco cats back!

      • Melloluver

        This chick was on the bad girls club a season our two ago. Check it out then rate her.

  • huhuh

    she a dime+9 mm

  • presto 2.0

    If I knew her mom and dad….I would buy them Sunday dinner…and give them a hug…lol

    …thank you…Bp…”we’ll take great care of her”

  • tone

    She pretty to much makeup, but pretty none the less

  • http://atlnightspots.com B Strait 3000

    Definitely a BP beauty!!

    • queso BP.1

      and 1..shorty hot! wit that nice rack..Them bottles sit right!

    • crabs

      Easy 9. Like to see her without the casket cake tho. Nice vid on wshh too.

  • realtalkldn

    shes a dime piece! very pretty and all that, a lil more thickness would seal the deal though

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000

      True!! But all chicks can’t be as blessed as….never mind lol

      • realtalkldn

        lol you know you wanna say it….

  • prince_kosmic

    You all know where I stand on babygirl: 10. That’s right. Weave, make up, and fukked up eyebrows too. Take all that away and she still looks good “the morning after.”

    • prince_kosmic

      In my Musiq Soulchild voice: “the answer is yyeesss!!”

    • treydarealest1

      lmao i feel it, with all that she still can get it

    • http://yahoo kevin anderson

      ashely eyebrows so bushy. but,she wouldn’t look good without fuck up eyebrows lmao

  • waves360

    10

  • Sohated313

    I’ll give her a 9

  • mr.p

    I seen a pic of her & her mom…her mom is fine as heck too!

  • DCAssLuva

    she fine but need some body

  • Chi_Capitan

    Resembles a Cheshire cat in the face…..Pass

  • Playboy69

    She is a NINE! she is not BREATHTAKING! but her WSHH VIDEO IS BREATHTAKING!…LMAO!

  • Dice

    10

  • williedynamite

    yum yum give me sum lol

  • PapiChulo

    solid 9 she nice cant lie

  • Nobigurls

    9

  • TYBO2020

    YEAH SHE’S FINE AND DOES HER MAKE-UP WELL..

  • QuaiQuai_20

    A nine!!

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor