Donk of the day : Kyra Chaos

· February 25, 2011

This is for those who wanted to know who was that woman in the black cat suit in the Carmen Diaz model of the moment post .Her names Kyra Chaos she’s hailing from Hampton, Virginia with measurements at 34C-27-45 all natural. She was on the cover girl for 2010’s Smooth Girl “Live From Jamaica”.

Check out the Donk of the day video here.

Newest message board posts:
Reports: Pistons miss practice to protest coach

News around the web..

Discussion54 Comments

  1. scog81 says:

    Very Sexy & her body is Banging!!!!

  2. Tim says:

    She got a nice size stink on her. You can see you goes up and down in weight. I would love the plunge that big boi.

  3. jfizzle says:

    B4 I begin my comments, shouts out to the brother Hahz for reading the comments on shorty and producing pics. I guess you were testing us. Shorty got some ass on her!! 45in. wow, and she cute.

    • DHaynes says:

      I agree… Props to HAHZ for hearing out us ALL! She is a banger, fa sho! Nice lips and nice thighs!! A+!!

      • 850boi says:

        100% grade a beef here. Damn u fine ass he’ll sweetie. Shit I giver her the silver dollar status. For one she’s all natural 2 she’s drop dead beautiful 3 she seem like she has her shit together. She looks like the type that is down to earth and sweet. But she will not give up the panties until u proved urself which means no chump & bitch ass mode.

  4. D-Rail says:

    Meoooowwwwwwwwwwwwwwwwwww………ROFL……=^.^=….who let that big ol boo-tay kat out the bag. Aye…..:faints:…..she is slick, thick, and donky kong with dat thong. I jus had to add sumthing to rhyme up…ahahaha…aye ma-ma. I love the woman is spandex…but dam…she killing n stretchin dat shyt out like dammmmmm….best i will eva seen in it. WORD UP! GOOD POSE….I MEEN GOOD POST….XD…#2 is fo sho.

  5. B strait up says:

    ooh my goodness! This is one “thick ass ” chick right here. She got big hips & thighs. I would 2 tenderize her meat lol,strait up!

  6. MoorFedayeen says:

    …and she got a cute face.

  7. Piff says:

    Kyra got Maliah if you ask me.

    • MoorFedayeen says:

      That’s a legitimate argument but bodywise I still think Maliah would snap this girl in two. Maliah got that long reptilian back with the perfect ass at the bottom. Let the battle begin though.

  8. BlackLonDoNer says:

    Good Lawd.

    She’s the proof that god is male..I mean..a female like that must’ve been shaped and designed for his own personal use.

    She’s fine.

  9. Riem25 says:

    DAMN DAMN DAMN SHE READY

  10. mr.portcity says:

    I bn kinda digging her just not that that much on her like her height as well 5’8 range wth thickness she never smiles tho kinda does that mona lisa lip curl thing

    • Cakes says:

      @Mr.Portcity I think we have similar taste because almost everytime you post i’m like thank you Port… people getting a little carried away over this chick like the one guy who said she was better than Maliah come on now don’t be ridiculous…lol

      • B strait up says:

        ahh the controversy in the comment section, I luv ans lol!

      • jfizzle says:

        @Cakes, I’ll have to agree with you, it’s out of sight out of mind. Kinda like some people saying Kobe better than Mike. Nah, Maliah got shorty and it aint got nothing to do with complexion!!!

        • Sweer says:

          maliah? her bodys amazin dont get me wrong but i think bria myles got her..bria got more ass while maliah got more leg and plus sometimes maliahs body can look kinda sloppy she still bad though just aint in the same legue as bria for me.

          • Cakes says:

            @Jfizzle Thank you! nothing at all to do with complexion Maliah has her beat big time in the face department and i would say same level for the bodies so that puts Maliah on top. @850boi and Sweer ya’ll got that bias s* going on because be real if Bria was light skin everyone would be like her face ain’t all that kind of looks like a horse but because she’s chocolate oh she’s so fine get outta here with that…lol

        • MoorFedayeen says:

          @sweer I agree & I prefer Bria because she does have more ass and she dark chocolate-can’t leave that out. They both elites if there is such a thing.

          • 850Cane says:

            @Sweer & Moore I agree with the both of you. Bria Myles will bury Mahalia and some pics of Maliah are suspect. Sometimes she can be on point and sometimes she does look sloppy. I thought it was me but hell in my opinion Maliah face isn’t all that to me. @ Cakes Bria is a bad ass she reminds me of Stacy Dash without the colored eyes. Now don’t u dare say she’s ugly if you do ur “Wolfpack” membership will be revoked.

          • Cakes says:

            lmao 850 you are so crazy..lol i’m not saying she’s ugly but Maliah got her in the face and i prefer her body type over Bria’s as well.. ok do this picture Bria with light skin and Maliah dark skin then tell me who has the cuter face.. I know some features look better with certain skin tones but usually if you do that you can see who’s really got the best features and who’s just riding on skin tone if u still think Bria is better looking well you just like the horse type look and that’s fine…lol

  11. flagator says:

    Fine ass hell if I was her man I would be trying to put my nuts in her everynight

  12. Poppichuloco says:

    We ask and you delivered! Good job sir. Yo Hahz what’s up with those pics I sent you?

    Stay Thirsty & Work!

  13. skydiver215 says:

    Official like a ref with a whistle

  14. f*ckin epic

    hahz gd sh1t

  15. Shawn says:

    She’s KNOCKING Maliah out the BOX!!!

    • Hahz says:

      She needs more quality home growns before the comparisons

    • ld4644 says:

      I’d have to disagree with you there Shawn. Maliah still got her by a nose imo.

      • 850boi says:

        Shawn I agree with u she beats out Maliah. She’s killing Maliah by 5 car links folk. Hahz do this when this chick here release her homegrown photos make sure u have maliah on there with her and ask everyone who would u smash. I say kyra would win with no doubt.

        • Hahz says:

          Have u seen a video of Kyra yet?

          • Mo-Z said that says:

            These niggas is smoking crack saying she killing Maliah
            I mad I even recomended her, she is shape like A thick mexican… Maliah has perfect proportions in all her body, thick thighs, phat ass, nice breast,

          • 850Cane says:

            @ hahz no I didn’t do u have some to post? If so get on ur job and post it playboy. I’m still sticking with kyra man. Her photos looks way better than Maliah.

            @ mo- z u can say what u want kenfolk but Maliah ain’t all that to me. If that’s what y’all like I applaud ya’ll for ur eye candy. But this kyra chick is bad as hell to me. She’s in my top 5 and I hope to see more of her soon.

          • Shawn says:

            Agreed. She has Maliah in my opinion.

        • bigbootylover says:

          this broad dont look better than no damn maliah maliah is beautiful face wise with beautiful real hair. this broad got weave and make up you cats really dont know what natural beauty is on this site at all i see so a made up chick looks better than a natutral beautiful chick??? get out of here with that SAD

          • 850Cane says:

            @Big Bootylover man u wanna talk about natural beauty? Ok i’ll tell you this Bria Myles will walk the dogs on Maliah ass. Now I dare you to say Maliah look better than Bria Myles. Cause if you do say that then u don’t know real beauty.

          • bigbbotylover says:

            yes maliah does ever time i see bria she has a head full of weave with makeup and fake eyelashes sorry that is not natural beauty you are the same one that be hating on portia portia takes camera phone pics no make up all real beauty with beautiful hair you need to really find out the true meaning of natural beauty because bria weave wearing fake eyelashes fake hair self aint it

  16. BigBlackDude says:

    Big air brushed booty in the pics but nice model, no complaints!

  17. bamabeest says:

    GOD IS GOOD!!!!!!!!

  18. realdeal1991 says:

    god damn, she’s a 10

  19. gphi says:

    Great donk. PEACE!!!

  20. sammo says:

    thank you hahz…..you earn some stripes for this

  21. CJ says:

    Just gimme three minutes and she’ll wanna marry a ni@@a

  22. t-tyme says:

    her body is off da chain, she gonna cause some chaos w/ a body like that, word!!!

  23. Cold and Hot says:

    Dayuuuuuuuuuuuuum!!! How about donk of the year!

  24. tony reelz says:

    the honey name Trina the Natural from MTV Catfish crazy body 36 24 42

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor