Claudia Sampedro Shows Her Work Out Results Off

· January 31, 2013

Your not really working out if you’re not seeing results.. These days results equal a instagram pictures. Claudia Sampedro shows you she really gets it in while working out, unlike a lot of women who just look cute in a pair of tights. Are you feeling these pictures?

 

Instagram: ClaudiaSampedro_

  • Playboy69

    ERICA MENA >>>> Claudia Sampedro

    • bighomie53

      Here you go…

      • Playboy69
        • http://atlnightspots.com Rasheed Lateef

          *erica mena coming into my office in ANS headquarters* i want my own post,nicca!

          • Playboy69

            @rasheed… Make it happen for TEAM FAIRY TALES!…LOL!

        • queso (The Corp)

          @Playboy Erica hot but she crazy son..she mess around kick you in ur face.

          • Playboy69

            @queso… I DIG CRAZY CHICKS!…. she would get the RIHANNA TREATMENT…LOL!

          • queso (The Corp)

            @Playboy here go ya girl lol

            http://www.youtube.com/watch?v=CCpUzB5NEKg

          • Playboy69

            @queso… Erica Mena is the G.I. JANE for TEAM FAIRY TALES!…LMAO!

          • Queso (The Corp)

            @playboy lmfao smh

          • bighomie53

            Damn G,, I never saw that clip before, but none-the-less it confirms my previous loose cannon comment!!!!!

      • Mister Mister

        LOL, this man be killing me with this Erica thing though. Still the homie, but she overrated

        • Playboy69

          @mister…Erica Mena is NEVER OVER RATED! she the TRUTH!

  • bighomie53

    Yea her pics are cool & she had to be goin hard cause in that 3rd pic her p#$$y area sweatin like-a-muf#cca… I’ll throw her lil a$$ in da shower then work her a$$ over again !!!!!!! #WP

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000(mega-corp)

      +1 LOL. @bighomie aka “the realest nigga on ans”

      • queso (The Corp)

        @BIG u sure that sweat my nicca?? lol..sends @MOOR in for sniff test @ Moors voice “Yea thats sweat”

        • bighomie53

          LLMMFAO @Queso,, I don’t know my n!gg@, she could just be leaky like that!!!!! #thatwetwet

          • President Ward

            @Big & @Queso y’all sick AF! SMDH

    • presto 2.5

      lmao @Big…

      **Claudia walks past prest wit shirt off in gym…then goes in restroom**

      the end result ^^

      LMFAO!!!!

  • Realtalkin

    Smashin

  • http://atlnightspots.com Rasheed Lateef

    hmm,she’s bien.

    • http://atlnightspots.com B Strait 3000(mega-corp)

      @sheed, aye homie find some pics of my TV wife angell conwell. I know u peeped her on that show on TV1

  • President Ward

    Pepe le pew!

  • too_funny (TC UNLTD)

    youngn WEAK forreal…..imma leave at that

  • too_funny (TC UNLTD)

    youngn WEAK forreal…..

    • presto 2.5

      We heard you 12 mins ago…lol

      “TC UNLTD”…fuk you think you are Marc Ecko?…FOH!

      The ANS MegaCorporation Dynasty 2013

      • too_funny (TC UNLTD)

        @presto LOL ….. Unlimited Chocolate

        “Those weak bamas lost bc we ruff’d off”

        • presto 2.5

          Unlimited Chocolate?…sounds like the shyts to me fam…

          thats why a chest so boney…

          and “Ruff’d off?”…i get it choco slang right?

          MegaCorp…”The only way we lose…is if yall dont show up” <—— think bout dat youngs

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor